Rekonstrukce pohonů zauhlovacích pásů T2 a T3

Energetika Třinec a.s.

Zauhlovací dopravní pás T2:
Reverzní pás se dvěma pohonnými jednotkami, nedostatečný výkon

Stávající pohon:

  • Výkon 11 kW, patkový elektromotor i převodovka
  • Spojení pomocí pružných spojek
  • Složité řešení pohonu

 Nový pohon:

  • Přírubový elektromotor výkon 15 kW
  • Patková převodovka se vstupní přírubou
  • Výrazné zjednodušení pohonu


Zauhlovací dopravní pás T3:
Šikmý pás s bubnovou brzdou.

Stávající pohon:

  • Výkon 40 kW, patkový elektromotor i převodovka, bubnová brzda
  • Tvrdý rozběh, cca 40 let starý a poruchový pohon
  • Bez použití zařízení pro pozvolný rozběh pásu

Nový pohon:

  • Patkový elektromotor výkon 45 kW + převodovka + bubnová brzda
  • Převodovka je vybavena zařízením pro zamezení zpětného chodu -BackStop
  • Pozvolný rozběh elektromotoru je řešen pomocí softstartéru
  • Šikmý pás – použita dvě zařízení pro zamezení zpětného chodu: bubnová brzda a BackStop

Naše webové stránky používají soubory cookie. Prohlížením našich webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie. Další informace zde. Souhlasím