Rekonstrukce pohonů zauhlovacích pásů T2 a T3

Energetika Třinec a.s.

Zauhlovací dopravní pás T2:
Reverzní pás se dvěma pohonnými jednotkami, nedostatečný výkon

Stávající pohon:

  • Výkon 11 kW, patkový elektromotor i převodovka
  • Spojení pomocí pružných spojek
  • Složité řešení pohonu

 Nový pohon:

  • Přírubový elektromotor výkon 15 kW
  • Patková převodovka se vstupní přírubou
  • Výrazné zjednodušení pohonu


Zauhlovací dopravní pás T3:
Šikmý pás s bubnovou brzdou.

Stávající pohon:

  • Výkon 40 kW, patkový elektromotor i převodovka, bubnová brzda
  • Tvrdý rozběh, cca 40 let starý a poruchový pohon
  • Bez použití zařízení pro pozvolný rozběh pásu

Nový pohon:

  • Patkový elektromotor výkon 45 kW + převodovka + bubnová brzda
  • Převodovka je vybavena zařízením pro zamezení zpětného chodu -BackStop
  • Pozvolný rozběh elektromotoru je řešen pomocí softstartéru
  • Šikmý pás – použita dvě zařízení pro zamezení zpětného chodu: bubnová brzda a BackStop

Brzda s back stop systémem proti zpětnému choduBubnová brzda pohonu šikmého dopravníkuNový pohon dopravníkového pasuPatková převodovka se vstupní přírubouPohon šikmého dopravního pasuPůvodní pohon reverzního pasu T2Původní pohon šikmého pasu T3

Naše webové stránky používají soubory cookie. Prohlížením našich webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie. Další informace zde. Souhlasím