Pohon dopravníkového pásu pro přepravu uhlí

Severočeské doly a.s., úpravna uhlí Ledvice

Původní pohon:

Kuželočelní převodovka elektromotor, hydraulická brzda. Spojení převodovky s patkovým elektromotorem i s hnaným bubnem dopravníkového pásu pomocí čepových spojek - složitá mechanika pohonu, nároky na přesnost uložení převodovky a elektromotoru.

Nový pohon:

Výkon 22 kW, kuželočelní převodovka spojená s elektromotorem pomocí příruby. Hydraulická brzda je nahrazena mechanickým zařízením pro zamezení zpětného chodu (tzv. Back-stop). Toto zařízení je instalováno v převodovce. Velmi jednoduchá mechanika pohonu, jednoduchá a nenáročná údržba.

Brzda kotoučová s hydrospojkouUhelný dopravník s brzdouKotoučová brzda dopravníkového pasu

Naše webové stránky používají soubory cookie. Prohlížením našich webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie. Další informace zde. Souhlasím